سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

خاطره ی شادمانی های دیروز ، بزرگترین غمی است که امروز داریم .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

چون دستم بوی گل می داد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند ، اما افسوس کسی فکر نکرد ، شاید من گلی کاشته باشم .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

آسمان همچون دل من روشن از جلوه های مهتاب است ، امشب از خواب خوش گریزانم که خیال تو خوش تر از خواب است .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

ای دوست به جز تو دلبری نیست مرا ، می سوزم و از تو خبری نیست مرا ، خواهم که جانب تو پرواز کنم ، اما چه کنم بال و پری نیست مرا .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

من تو رو نه با قلبم و نه با عقلم دوست دارم ، چون که قلب ممکنه از تپش بیفته ، عقل هم میتونه فراموشکار بشه ، تو رو فقط با روحم پرستش می کنم چون نه فراموشی داره و نه ایستادن .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

زندگی یک بازی درد آور است ، زندگی یک بازی بی آخر است ، زندگی کردیم و اما باختیم ، کاخ خود را روی دریا ساختیم ، لمس باید کرد این اندوه را ، بر کمر باید کشید این کوه را ، زندگی را با همین غمها خوش است ، با همین بیش و همین کمها خوش است ، باختیم و هیچ شاکی نیستیم ، بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

هر شب نام تو را زیر لبم زمزمه کردم ، که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم .