سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

اگه غم و غصه اومد سراغت ، قلبتو دایورت کن رو قلب من .

 

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

بهترین معلمم کسی بود که بهترین چیز را به من آموخت ، دو خط روی تابلو کشید و گفت این دو خط موازی هیچوقت به هم نمیرسند مگر اینکه یکی خود را بشکند ، عزیزم تا غرورت را نشکنی به چیزی که میخواهی نمیرسی .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

چقدر خوبه آدم یکی را دوست داشته باشه ، نه به خاطر اینکه نیازشو بر طرف کنه ، نه به خاطر اینکه کسی دیگری را نداره ، نه به خاطر اینکه تنهاست ، نه از روی اجبار ، بلکه به خاطر اینکه اون شخصیت ارزش دوست داشتن را داره .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شادی ، امیدوارم که گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازد .

 

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

قبل از اینکه به کسی بگی دوست دارم ، خوب فکراتو بکن چون شاید چراغی در دلش روشن کنی که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد .

 

 

 

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه

سازنده ترین کلمه گذشت است ، آن را تمرین کن ، پر معنی ترین کلمه ما است ، آن را به کار ببر ، عمیق ترین کلمه عشق است ، به آن ارج بنه ، بی رحم ترین کلمه تنفر است ، از بین ببرش ، سرکش ترین کلمه حسد است .